2013. július 9., kedd

Bátyám..

Talán '62-'63 nyara volt, bátyám akkor jött vissza ikszedik erdélyi útjáról..., különböző okok folytán (leginkább anyagi természetűből) ő érettségéig tőlünk távol, Gyomán, édesapám nővérééknél nevelkedett, ezért aztán többnyire csak nyarakon találkoztunk, ezért is, meg amiért 11 évvel idősebb volt nálam nem lehet azt mondani, hogy túlzottan ismertük volna egymást..., persze idővel, ahogy nőttünk bele az időbe ez megváltozott, akkor még nem annyira...,
Szóvel július volt, kánikula, és az én igen nagyratartott, kiváló atléta, felnőtt bátyám megjött Erdélyből és nekem is hozott ajándékot: egy vastag, magasnyakú kötött pulóvert!Én úgy, de úgy örültem ennek az ajándéknak, az egész nyarat ebben a pulóverben töltöttem el, inkább izzadtam benne csak hogy mindenki lássa, hogy ezt az én testvérem, nekem hozta!
Ez jutott most eszembe és nagyon szarul érzem magam.

Nincsenek megjegyzések: