2008. április 11., péntek

Ha már nincs erőm a szép szavakra,
Ha már nem izgat a szép primadonna,
Ha a szerephez már semmi kedvem,
Akkor nagyon kell, hogy szeress engem!

Ha már nem dob fel se' harc, se' játék,
Hogyha nem akarom már a másét,
S hosszú szünet van a jókedvemben,
Akkor nagyon kell, hogy szeress engem!

Ha a jobb napok sem érdekelnek,
Mikor vége van a türelmemnek,
Ha a szerelmedet nem érdemlem,
Akkor nagyon kell, hogy szeress engem!

Ha a kedvességed bosszant, fáraszt,
Mikor nem adok és nem várok választ,
Mikor szeretni már nincs mit bennem,
Akkor nagyon kell, hogy szeress engem!

Pedig nem szeretem az LGT-t, de most ez, a bánat tudja, honnan, eszembe jutott és egy kissé passzol, na hja, ez egy ilyen érzelgős nap, néha baromira tudom utálni magamat...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pussz!Remélem tudok itt írni..ez most próba megjegyzés...:)

pc írta...

Tudsz hát, és örülök is neki!:)..., hmm, Milianne, új név, új élet, új frizura?:)...

Névtelen írta...

Kedves PC!Valóban van új nevem..új fizurám..és egy fél új életem..de ezt honnan tudod?:))

Névtelen írta...

Intuició, semmi egyéb!..., az lenne a jó, ha teljesen más életed lenne, na jó, nem teljesen új, de majdnem, érted, hogy hogyan értem:)..., új frizura??, miért levágattad??, csak nem??...

Névtelen írta...

Deeeeeeee!:)Karácsony után egészen rövid tépett hajam lett:) Az életem pedig nagy változáson megy át F. halála óta..Majd csak rá tudom venni magam már lassacskán, hogy írjak Neked is:)

pc írta...

Hmm, pedig nekem teszett a hosszú:)..., háát, az írás olyan, hogy nem kell erőltetni, ha jön az ihlet hadd szóljon, ha pedig nem, akkor csendben marad az ember, én meg -ugye- tudok várni:)...